Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, november 09, 2009

How To Host A Roman Murder Party...

...nou, zo dus ;-)



Roman Ruins, zo heette het moordmysterie van afgelopen zaterdag wat we met zijn allen bij mijn broer hebben gespeeld. En gelukkig was ik dit keer niet de dader, maar had ik wel iets anders gedaan: een Cleopatra jurk gemaakt. Vrijdagavond was hij pas om half 1 's nachts af, maar dat was iedere missteek, knoop in mijn draad en naalden in mijn vingers weer waard! Zaterdag was het echt heel gezellig. Ondanks dat we elkaar niet helemaal meer vol vertrouwen durfden aan te kijken na een avondje beschuldigen ;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown