Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, november 21, 2008

Woesj...

Het is weer een waaibomendag! De bomen liggen plat, de blaadjes vliegen in het rond en de wind fluit - ja echt - om het kantoor...

Nu begrijp ik ineens waar al die Sinterklaas liedjes vandaan komen!

Hoort de wind waait door de bomen, hier in huis zelfs waait de wind
Zou de goede Sint wel komen, nu hij het weer zo lelijk vindt
Nu hij het weer zo lelijk vindt...


Nou, onze Sint en Piet kennende, gaat hij gewoon met Amerigo het dak op. Maar als ik hem was zou ik wel mijn mantel even ergens mee vastzetten! En Pietjes, hold on to your hats!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown