Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, augustus 11, 2003

Glitter de glitter

Kraaltjes

Ik heb geloof ik nog nooit iets gepost over het Elvis-pak dat ik voor de 25ste bruiloft van mijn ouders had gemaakt? Bij deze dan. Aangezien we een revue gingen doen, waarbij één van de nummers een vertolking van mij (lees: playback uitvoering van mij) van Elvis' Suspicious Minds zou zijn, had ik het in mijn hoofd gehaald een écht pak te maken. Witte broek gekocht (zijnaad ingesneden en blauwe stof ertussen gezet), witte blouse gekocht met wijde mouwen (hier een daar een leuk glittersteentje opgeplakt) en klaar is je pak... althans. Een écht Elvis-pak heeft een Elvis cape. Heb ik zelf een cape in elkaar genaaid (met de hand!) en er met pailetten een walvisstaart opgezet... jaja. In oktober mee begonnen, in maart was het af... Ik kon geen pailletje meer zien.

Totdat ik het in mijn hoofd haalde om van dit weekend zelf een leuk truitje te maken. Zwart truitje gekocht, oranje kraaltjes aangeschaft, op de computer het woord Dance ingetypt in een leuk lettertypje en daarna uitgeprint. Vervolgens de letters uitgeknipt, zodat er een sjabloon ontstond, op het shirtje geplakt en kralen maar... het resultaat mag er zeker wezen. Misschien dat ik met een ander kleurtje een ander shirtje ook ga versieren...

Daarna kan ik vast geen kraaltjes meer zien. What's next? Knopen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown