Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, augustus 29, 2002

Keevie & Ik

Jubileum

Volgend jaar vieren Keevie en ik Lustrum. Ja, want sinds 28 augustus jl. zijn Keevie en ik al vier jaar bij elkaar. Ik weet het nog goed, de dag dat ik hem kocht. ’s Morgens moest ik eerst naar school (hélemaal naar Den Haag met de trein!), rooster ophalen en elkaar na een lange vakantie weer zien. Er werd nog gevraagd of ik mee ging iets drinken, maar ik kon niet. ‘Nee, jongens, ga maar zonder mij. Ik ga zometeen een autootje kopen!’ En niet zomaar een autootje: nee, mijn Lifelong dream: een VW Kever. Dus stress, stress van school (waar blijft die ***tram nu!) naar het station (geen vertraging, alsjeblieft geen vertraging!) naar huis. En een paar dagen voor mijn 20ste verjaardag gaf ik mijzelf een groen metallic Kevertje cadeau! Nu, vlak voor mijn 24ste verjaardag heb ik ter ere van ons vierjarig jubileum een ritje met Keev gemaakt. Met onze favoriete muziek op de radio natuurlijk. Volgend jaar hebben we Lustrum en ik weet al precies wat ik hem ga geven… Maar wat dat is verklap ik nog niet, je weet maar nooit of iemand de verrassing stiekem aan Keevie doorverteld…

B'Day Countdown